Finaly i know what true love feels to me


TAAADDAAAA! Äntligen har jag köpt en ny ipod. Tappade bort min för ja ett tag sedan och sen dess har jag inte kunnat lyssna på musik på samma sätt när jag åkt buss. Stackars mig... men nu! Nu kan jag äntligen börja lyssna som vanligt igen. Jag är lycklig.

Det här har varit höjdpunkten på min dag. Det är inte världens bästa kombination att knappt sova något, ha äcklig träningsvärk och ont i magen, men men jag klagar inte haha. Det var värt det på alla sätt, väldigt skönt att träna igår och jätte kul att gå ut på kvällen :D lyckad dag helt enkelt. Har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på bussen på länge. Vill ni veta vad som hände? Hur som helst så berättar jag det: Jag och Isabelle satt på bussen och den skulle svänga in till Spånga station, då reser sig Isabelle upp för att gå till dörren. Samtidigt som hon reser sig så svänger bussen och hon faller framåt rakt över sätet mitt emot där hon hamnar på golvet. Därifrån kommer hon inte upp så hon ligger bara där och skrattar. Hela bussen blir helt tyst och det ända som hörs är våra skratt... hahahaha.

Nu börjar Gossip Girl.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tunner

haha jo det var en klockren ramlig av henne där :D

vi garvade rätt bra där bak i bussen :P

2009-03-29 @ 20:17:28
Postat av: Erika

HAHAHA, tror knappt jag andades på flera minuter :P

2009-03-29 @ 21:05:22
Postat av: is

HAHAHAHAHAHAHA herregud vilken kväll!!! :P

2009-03-30 @ 16:23:07
Postat av: emmaa

visste inte att ni hade varit ute?

2009-04-02 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0