God kväll mina kära!


Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag har gjort ikväll. Eller så intensivt, började gråta en nästan två gånger haha. Det roliga inträffade när vi spelade TP. Micke fick frågan: Vad kallar vi akilles senan med ett annat ord? (eller något liknande). Hans svar är det heter akilles hälen... eller jag menar Svaghet! Det rätta svaret var i alla fall hälsenan påpekade Emma. Sedan fick Christian frågan: I paråkning på rullskridskor betygsätts man individuellt eller i par då? Och svaret vi får är NEJ. HAHA okej jag vet man ska inte återberätta "skämt" men det var ju så roligt, i alla fall då. Vi kollade även på melodifestivalen innan dess och JA vi hejade på måns och micke hejade på HEAT. Men det gick som det gick, låten som gick vidare är cool och annorlunda!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0