God kväll

                Helt sjukt va trött jag är just nu, kommer somna inom fem minuter om jag lägger mig ner. Så jag vågar inte ta risken                 innan jag har gjort mig iordning. Jag är liksom inget big fan av att vakna mitt i natten, ovanpå täcket, i kläder och                     med dagens smink utsmetat i ansiktet haha.


                Nu har jag, Emma och Micke tittat på Let's dance hela kvällen, det var ju final! Tänker inte skriva något om det för                     det lär säker ALLA andra göra. Lagom ansträngande kväll för en väldigt trött Erika kan man samanfatta allt med : P                 Såååå nog pratat nu måste jag ta mig tillbadrummet och borsta tänderna! Sov gott

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0