God morgon mina kära

Nu har jag tio minuter på mig att skriva något bra/intressant/roligt? innan jag går. Idag blir det fullt schå (hur stavas det?) hela dagen. Utvecklingssamtal om 40 min, sedan hem efter det blir det eventuellt träning och sedan ska jag även köpa ett par nya svarta tygskor och ikväll blir det bio. Haha, lär i alla fall inte gå någon nöd på mig idag när det gäller uttråkning.
Så här soligt och fint hoppas jag att det blir idag med och än så länge ser det ju lovande ut. Hoppas bara det håller sig ett tag till. Ni ska bara veta hur "miljömedveten" jag var igår haha. Jag släkte alla lampor jag inte behövde ha tända i mitt rum, jag jag inte igång tv.n och datorn samtidigt och jag köpte så mycket ekologiskt jag kunde när vi handlade mat haha. Har jag gjort mitt lilla nu? eller är det meningen att man ska göra sånt där varje dag för att det ska hjälpa miljön? Hmm..

Nu ska jag nog faktiskt börja röra mig ut mot hallen, men lär vara tillbka här om kanske strax över en timme. (Det är så fruktansvärt skönt att bara ha max 7 min med buss till skolan).
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Härlig bild! :)

2009-03-23 @ 22:29:18
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

fin bild! :)

2009-03-23 @ 22:30:54
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Erika

tack tack! :)

2009-03-24 @ 08:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0