Grattiss

För någon dag sedan satt jag och Isabelle och pratade, hon berättade att hon hade lite ångest över att bli 18 (haha, att bli "gammal"). Hon sa: tääänk om två år fyller man 20! I alla fall, sedan sa hon: Irri när jag fyller 18 då måste du skriva det på din blogg. Och jag lovade att det skulle jag göra, så här sitter jag nu med min "extremt" bra text. HAHA.

19 mars 1991 föddes en flicka vid namn Isabelle
. Hon växte upp till en person som: nästan alltid är väldigt glad, vilket smittar av sig på alla andra. Hon skrattar högt och mycket åt det mesta, vilket gör att man känner sig extremt rolig själv, hon lyssnar alltid intensivt när man berättar något, vilket gör att man känner att hon verkligen bryr sig. Hon ställer alltid upp och följer med på roliga saker så som middagar, bio, shoppingturer och att träffa andra nya personer. Hon är en sådan där vän som alla vill ha och med lite enkel matte kan man räkna ut att idag är det hennes 18 års dag!!

Så det jag vill säga är GRATTTTTTIIS TWIN på födelsedagen :D. Hoppas du får en helt underbar dag <33


Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

NAAAAAAAAAAW IRRRIIIIII :D trodde inte du skulle skriva värsta repotaget om mig!!!!! <33333

2009-03-19 @ 20:45:17
Postat av: is

NAAAAAAAAW IRRI!! :D Trodde aldrig att du skulle skriva värsta repotaget om mig hahahahahhaha :D:D:D:D TACK TWIN <3

2009-03-19 @ 20:47:16
Postat av: Emma

ååh vad gulligt skrivet!! :D GRATTIS IGEN GUMMAN <3

2009-03-19 @ 20:52:02
Postat av: Erika

jag lovade att jag skulle skriva ett repotage och då gjorde jag det ;D<3

2009-03-19 @ 22:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0