Hur många låtar hinner jag lyssna på under tiden jag skriver ett inlägg?

Just nu sitter jag i köket, lyssnar på you're my world och dricker min egen hemgjorda latte. Sandy köpte på 7eleven när vi väntade på pendeln och jag blev så fruktansvärt sugen på det! Just nu känns det bara som det är sånt fruktansvärt kaos inne på mitt rum så jag orkar inte vara där inne. Tur att det är lite mer ordning här i alla fall. Av någon anledning känner jag mig fruktansvärt vuxen som sitter med datorn vid köksbordet HAHA.

Im not gonna write you a lovesong


Om inte allt för länge ska jag ta mig in till vby och möta min kära mor. Fick nämligen ett rabatt häfte nere i Spånga som gällde Vällingby City som tydligen fyller 1 år nu. Tänkte därför passa på att titta lite om det är någonting man behöver, de är ju alltid praktiskt att köpa sådant på rea. Baby goodbye. Tänk imorgon är det redan torsdag och efter det är det fredag. Gu va veckorna går snabbt nu alltså. Bara nästa vecka kvar i skolan och sedan är det påsklov, JIIIPPPIIIE.

Hey Jude. Ska nog ta och borsta igenom mitt hår och byta från mjukisbyxor till jeans igen så att jag är redo när det är dags att åka.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0