i haven't left you

HEMMA!!
Det har jag faktiskt varit hela dagen, planet landade vid åtta tiden på morgonen. Blev en tur hem för att duscha och lite sådär och sedan åkte jag till skolan för att närvara resten av dagen. Ikväll blir det en tidig kväll för mig kan jag i alla fall säga då jag inte sovit någonting sedan jag vaknade i söndags.

Hade ju tänkt uppdatera lite under tiden jag var där men internet ville verkligen inte som jag ville så det blev inte så och nu är jag helt enkelt för trött för att orka lägga upp några här, hihi. Men ni som är vän med mig på facebook kan ju alltid kolla där om det är så ; )

Allt jag vill säga är i all fall att jag har haft det uuunderbart och antar att ni också haft det bra! Mer detaljer får ni en annan dag då jag är lite piggare.
Nu vet ni åtminstonde att jag fortfarande existerar!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0