ibland är jag helt förvirrad haha

Tror inte jag skrev något igår... men så kan det gå. Nu är jag i alla fall sedan ett tag hemkommen från vällingby. Var och tränade efter skolan och sedan mötte jag älsklings Emma för att fika lite.  Vilket var väääädligt mysigt och mycket roligt : )


Jonsson gick lös med kameran på min mobil idag på lektionen, haha fina bilder va ; ). Jag insåg på väg till skolan att mina kläder var helt svarta om man bortser från skorna hahah. Har iaf haft en rätt rolig dag i skolan, har i alla fall skrattat en hel del kan jag säga haha.

Ikväll ska jag ut med två tjejer från klassen och förhoppningsvis Johnzy. Så er hör jag inte av fören imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0