man tager vad man haver


Vilken fin bild jag hittade på oss, haha. Det roliga är att alla har sån där adidaströjor och jeans. Skulle inte förvåna mig om vi hade pratat innan och frågat vad de andra skulle ha på sig HAHAHA. Det var några år sen men glada var vi i alla fall.

Nu har jag i alla fall hunnit varit hemma ett tag, utvecklingssamtalet tog ca 10 minuter (som det brukar göra) och efter det har jag suttit och skrivit min diktanalys så nu är jag klar med den också. Dagens planer har ändrats lite, tror jag strunat i att ta mig till gymmet. Vi har ju trotts allt match imorgon och kanske på söndag så. Det gäller bara att vinna imorgon så att vi får spela söndags matchen.

Nu är det faktiskt så att jag funderar på om jag ska ta en dusch, skulle va väldigt skönt! Hur som helst så hörs visenare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0