Men herre guuu

Ibland undrar jag om jag är helt dum, eller om jag bara väljer att sluta tänka ibland. När jag, för inte allt för länge sedan, stod och lagade mat fick jag ett sådant tillfälle då jag verkligen började fundera på vad jag höll på med. Jag hade precis satt igång en kastrull med vatten, tagit fram en stekpanna och skulle ställa mig och skära upp falukorven. När jag hade tagit bort det här röda, skalet eller vad man ska kalla det, fick jag för mig att jag skulle sköjla falukorven under vattnet (som man gör med typ gurka och andra grönsaker)... hejdade mig i sista sekund, stannade till och funderade lite. Jag var uppriktigt sagt tveksam om jag verkligen inte skulle skölja den, man måste ju göra rent den på något sätt?

Ibland får jag till och med mig själv att undra.... : P
Ha det undertbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0