My dream

Vilken konstig dröm jag hade inatt : O

Det började med att jag var med några i parkenzoo, vi tittade på djur och hade roligt. Sedan hamnade vi i ett hus som låg på en flytbrygga mitt ute i en sjö. Och då var det bara jag, Emma, en tjej i vårt lag  och någon mer. Huset var helt mörkt och tyst så vi bestämmde att det bästa sättet att ta reda på om det var någon i något av rummen var att hoppa in i rummen och bara skrika. Så det var vad vi gjorde. När vi kom in i ett av rummen satt det en tanig, gråhårig man i en läderfotölj mitt i rummet.

Efter det hamnade jag, Emma och Emma på en gata. Vi gick lugnt och fridfullt längs den tills jag får ett sms. Emma tittar på displayen och när hon ser vem det är från (en killehon träffade en sommars kompis) säger hon: Jag har ju sagt åt honom att hålla sig borta från dig!
Jag lägger ner mobilen i fickan igen utan att svara och sedan vänder jag mig om, och då står han där bakom oss. Vi klättrar allihopa upp på ett hustak (på en sån där stålstege som brukar finnas på baksidan av de). Efter att vi gått över några hustak säger han: Här ska vi ta oss ner för min bil står parkerad där. Då lägger jag mig ner på gallergolvet (som det tydligen är nu) och blundar. Emma tittar konstigt på mig och säger:Vad gör du?
Jag: jag är höjdrädd!
Emma: det har du ju aldrig varit förut?
Jag:Men nu är det så jätte högt ju!

Diana som nu tillkommit gruppen tar på sig ansvaret och börjar, hon glider ner på trappräckena. Med en fot och en hand på varje räcke. Efter det åker Emma, sedan Emma, Jag och sist den här killen. Diana som åkte först råkar åka för långt (då man hamnar i en skidbacke när man kommer ner) så hon åker till slutet av backen. Vi andra åker mot resten av skidåkarna upp en bit och sedan svänger vi av.... Nu visar det sig att den här killen har amputerat båda sina ben och att han bara har proteser.

Som ni märker, allt är bara jätte konstigt HAHAHA.
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0