MYCKET ROLIGT

Hemma från förmiddagens bravader! Lyckades utan problem ta mig upp tidigt idag trotts en sen kväll igår. Kom hem vid halv fyra tiden efter en kväll ute med Jossan och Jessica. Träffade flera roliga personer och hade det bara allmänt roligt. En väldigt lyckad kväll enligt mig!

Idag har jag hittills hunnit varit med Emma inne i stan på jakt efter en klänning. Det gick däremot inte så bra, ingen klänning hittades men mysigt var det : ) Ikväll blir det att umgås ännu mer med Emma och titta på melodifestivalen, det är ju final! Innan dess ska jag däremot en sväng till kusinerna på middag.

Nu måste jag få i mig lite lunch innan jag typ förtynar.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0