Reeklamer bra eller dåliga?

Naglarna är färdigmålade, middagen uppäten och mjukiskläderna är på. Nu är alltså mina planer för kvällen helt avklarade om man bortser från att jag ännu inte kollat klart på Beck. De har den vanliga nyheters pausen nu. Fattar inte att den måste vara så fruktansvärt lång! Reklam innan (7 min), sen nyheterna, efter det en reklam till (7 min). Bara reklamerna är ju 15 min långt, jaja.

Nu är i alla fall nyheterna slut och Robinson är i full gång, av någon anledning gillar jag den reklamen haha. Man sugs lixom med och känner : Dit vill jag åka! Sen skadar det ju inte att låten är väldigt bra också. Nu är tvillingarna med på k-rauta reklamen haha, såg de faktiskt i vby i fredags natt : P Så nu är jag ju nästan känd eller hur? HAHA. OJ nu är Billy's reklamen, haha även den är fruktansvärt skön. Så roligt att sitta och titta på när han dansar och jag är lika fasinerad varje gång att han e så snabb på att byta om att han hinner dansa innan också : O

Va mycket prat det blev om reklamer nu. Jag rycktes med lite i stunden. Tror jag ska dra mig nu för nu börjar nog Beck när som helst igen.
Men ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0