Rutiner?

Vad är det första man gör när man kommer hem?
  • Byter om?
  • Äter något?
  • Lägger sig i sängen/soffan?
  • Sätter sig och pluggar?
Jag vet inte med er, men jag byter alltid om. Så fort jag kommer innan för dörren, har ställt ifrån mig väskan och fått av mig jackan och skorna så går jag och byter om. Sätter på mig mjukis/velour byxor och någon skön tröja. Förr bytte jag aldrig om när jag kom hem från skolan, men nu gör jag det varje dag. Det känns så fruktansvärt skönt att få komma ur de kläderna man haft hela dagen (som också hunnit bli kalla efter promenaden från bussen) och bara sätta på sig något mjukt och mysigt.


" Dagens outfit "
HAHA

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: Emma

jag byter också alltid om först, iallafall när jag haft jeans på mig i skolan :D om ja har leggins brukar ja bara ta en stor tröja och mysa mig ner i haha :D

2009-03-12 @ 23:41:09
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahah, man måste byta om ;)

2009-03-13 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0