... sedan sov hon i tusen år!

Nu är klockan kvart över åtta och jag är helt färdig! Börjar inte fören 45 idag så har lite tid på mig att sitta här. Blev bara ett inlägg igår om jag inte minns helt fel och det beror på att jag somnade kl 20.00 i soffan framför tv.n. Vet inte varför men jag var helt slut. När jag satt i omklädningsrummet på gymmet ville jag inget annat än hem, var till och med nära på att lägga mig ner på en av bänkarna och vila lite. Tillslut tog jag mig i kragen och gymmade i knappt en timme för att sedan skynda mig hem.

I natt har jag i alla fall sovit mer än tio timmar men ändå var jag helt slut när jag vaknade. Börjar nästan fundera på om jag är sjuk eller något, jag är nämligen ALLTID trött. Hm, aja. Nu måste jag hitta någon parfym att bära för dagen och överväga om jag verkligen ska ha någon väska, jag behöver den ju trots allt inte haha.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0