S...R...Y

Jag vet att det har varit extremt dålig uppdatering den här helgen, fy skäms på mig! Men jag har faktiskt för att vara helt ärlig inte suttit vid datorn mer än 20 min. Vilket är väldigt lite för att vara mig, datornörd som man är...


Jag har två glada nyheter. Den ena är att vi vann vår första match mot Järfälla vilket betyder att vi hade match även på söndagen. Den andra glada nyheten är att vi vann även den matchen mot Skuru så nu är vi i semifinal. Grattis, tack tack så mkt :) Annars då? Lördagkvällen spenderades med flickorna hos Isabelle, det blev tjejmiddag för att fira hennes födelsedag vilket var väldigt mysigt.

Det var ungefär hela min helg i think. Idag är det måndag, skolan befann jag mig i första lektionen (som var matte). Resten av dagen spenderade jag på vårdcentralen för att ta blodprover och hemma. Ikväll blir det träning så förmodligen hör jag av mig senare. Usch vilket kasst inlägg det här blev hahahaha.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0