Stackars dig Erika!

Så här har jag gått omkring halva dagen i skolan:

Snygga byxor va? Vi hade "elevrådets dag" idag i skolan. Vilket gick ut på att man skulle göra göra massa olika tävlingar. En av de var norsk fylla, ute på skolgården på asfalten! Ja ni kan ju se hur det gick för mig. Mina knän är nu helt sönderskrapade speciellt det högra och min hand, ja den blev det så här med:

Det enda positiva är väl att jag var en jävel på pannkakstävlingen om jag får säga det själv ; ) haha, kankse inte som Jonsson och Sandy som åt en pannkaka på ca 5-6 sekunder men jag va inte långt efter :D

Tror nog att jag ska ta mig iväg till gymmet nu.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA IRRI!!!!! synd att jag missade dig :P

2009-03-17 @ 16:34:36
Postat av: Erika

HAHAHA, jag har kännt mig som ett barn hela dagen :P som typ har ramlat när man sprungit och lekt kull med kompisarna:P

2009-03-17 @ 16:48:57
Postat av: Emma

HAHAHHA IRRI!! jag hade velat sett de där :D

2009-03-17 @ 18:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0