tänk att så lite kan göra så stor skillnad


Visst är det underbart att det äntligen börjar bli vår? Okej, det är fortfarande lite snö ute och det är fortfarande minusgrader (kanske inte hela dagarna men). Bara själva grejen att det är ljust ute när man vrider upp persienerna på morgonen eller att solen lyser när man går till bussen, det gör att i alla fall jag känner mig så mycket piggare och gladare. Trött på alla koftor och tights, nu är det tunikor, upprullade jeans och tygskor som gäller : D. Nu saknar jag bara lite värme och sedan är allt toppen!

Just nu kollar jag på Du är vad du äter ett av mina favoritprogram! Så jag ska göra som killen som e med denna gång, situps. Han är fruktansvärt dålig på det. Måste testa om jag är bättre haha :P
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0