the dreams continue

Det har varit mycket drömmande de senaste två nätterna. Undra varför...

Den här natten var det klassen som var inblandad. Vi var i något nytt centrum liknande Kfem, alla var glada och vi var några stycken som var inne på HM för att jag skulle köpa örhängen eller vad det nu var. Efter ett tag skulle vi i alla fall ta något tåg därifrån och alla hamnade i samma kupé utom jag... jag var tvungen att sitta i en egen.

Efter att alla satt sig insåg jag att jag faktiskt hamnat mitt emot någon kille som såg riktigt bra ut och det visade sig ganska snart att han även var väldigt trevligt hahaha. (Herre gu, min fantasi är livlig). Vi satt i alla fall och pratade ett tag och sedan kom några från min klass in i kupén. De satte sig hos mig och vi satt alla och pratade. Av någon anledning skulle jag visa två till att jag kunde dansa vals, så vi alla tre ställde oss på golvet och började dansa tillsammans. Vi sjöng på någon Beatles, efter vi dansat klart sa jag någonting om Beatles och skrattade. Då reste sig den här okända killen upp, tog sin jacka, tittade ledset på mig och med boken i handen så gick han iväg. En av de jag dansat med sa då: Insåg du vad du just gjort? Du talade illa och skrattade om det han älskar, Beatles. Det var då jag vaknade.

Herre guu till jag sårar folk i mina drömmar : O Ska jag berätta en hemlighet, jag kände mig ledsen när jag vaknade, för att jag hade sårat den här "drömpersonen"... hahahaa.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0