To be able to live my life without you

Even at my worst I'm best with you

Jag gillar inte att sitta vid den här datorn egentligen (stationära) men idag gör jag det av någon anledning. Egentligen borde jag sätta mig och plugga nu, men jag väntar en liten liten stund till. Ska bläddra igenom H&M katalogen först hihi.
Ikväll blir det träning, vilket jag helt hade glömt bort så det var tur att de sms.ade för att påminna haha. Vi har ju nämligen bytt träningstid från onsdagar till måndagar, så nu blir träningarna mer utspridda, i en bättre hall och med fler personer.

Nu måste jag nog slita mig, men jag lovar er att skriva lite mer senare när jag kommer hem från träningen. Ni får klara er utan mig så länge.

Ha det underbart allihopa, Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0