bortglömmt inlägg haha

Helt plötsligt blev jag bara jätte trött. Känner mig helt slut, som om all min energi är försvunnen. Tror jag ska öppna fönstret så jag får in lite luft här inne, kanske piggnar till lite.

Och kollat vilket kaos jag har lyckats skapa, gillar inte när det ser ut såhär. Får ingen riktig ro, kan inte kolla av riktigt. Men just nu är jag helt enkelt för lat för att orka vika ihop allt och lägga in det i garderoben. Ska även ta mig tiden att titta igenom min garderob och byrå och rensa ut lite saker jag vet att jag aldrig mer kommer använda. Det är så fruktansvärt tråkigt att rensa garderober men det är skönt efteråt. Alla kläder ligger i ordning och reda och man har kolla på vad som finns var.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha de ser nästan likadant ut i min soffa, fast inte lika mycket kläder som i din men ändå kaos! :p måste ta tag i att städa, jag mår nämligen SÅ mycket bättre då när jag slipper se allt de där och få ångest över att ja borde ha städat tidigare haha.

2009-03-16 @ 20:52:43
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahha visst är det så? det går inte riktigt så slappna av när allt kaos ligger där :P

2009-03-16 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0