Det blir inte alltid som man tror det ska bli

Jag har kommit på bästa sättet för mig att bli sugen på att blogga när jag inte alls känner för att skriva något. Och det är att läsa andras bloggar, haha. Då kommer ALLTID det här att: Åh nu ska jag skriva! Just nu har jag väl ungefär 17 st olika bloggar jag läser varje dag och det är alltid någon som skrivit något roligt som får en att vilja skriva själv.

Nåja... Det måste varit någonting med den här helgen för när jag kom till skolan idag möttes jag endast av folk som var lika slitna som jag själv. Jag kände mig nämligen helt slut när jag vaknade imorse, kändes inte som att jag hade sovit i mer än 30 minuter. Trotts det var dagen inte alls lika jobbig som jag hade väntat mig. En inställd geografi lektion gjorde att man faktiskt hade förhoppningen att man skulle klara hela dagen. Dock hade jag en håltimme då på över 1 tim och 20 min men jag fick sällskap av Theo så det gick väldigt snabbt : )

Vill ni veta vad som hände idag när jag och Theo var på väg ut från djurhuset efter att ha skrivit ut en sak. Vi var på väg upp för trappan och skulle precis gå in i "djungeldelen" för att komma ut. I ena trappan sitter en kille och pratar med sin kompis och helt plötsligt kommer ett "skyfall" av vatten ner från trappan ovanför. Jag hoppar åt sidan och blir knappt blöt men killen som sitter i trappan får allt vatten över sig och blir helt dyngsur HAHA. Det visar sig vara några stycken som hade råkat välta ut en hink eller liknande med vatten haha. Stackare.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0