(A)

Jag har inget annat för mig så varför inte? Detta är ju också tidsfördriv haha.

Lovar du att vara ärlig?
Ska göra mitt bästa.

Du heter:
Anna Erika ________ _____

Smeknamn:
Irri var det väl mest förut sen massa andra konstiga.

Beroende av:
Mat : O

Vad tror folk om dig?:
Inte en blekaste aning, det får du fråga de om. Berätta gärna vad de svarade sen ; )

Vad får du oftast komplimanger för:
Mitt leende

Vad säger du för att imponera på någon?:
Imponera och imponera. Tror inte jag gör något speciellt.

Hur imponerar man på dig?:
Genom att vara sig själv. Helst ska man va rätt rolig (a)

Brukar du skratta för dig själv?:
Ja väldigt ofta, det mest tragiska är väl att jag skrattar åt mina egna skämt mer än vad alla andra gör.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Vad heter den? De e inte mixage lr? :P”

Var bor du?:
Stockholm

Trivs du där?:
Jag trivs väldigt bra

Äger du några converse:
JA : D, ett par vita låga, höga offwhite, låga chockrosa och ett par låga ljusrosa med söta borderade blommor som är st 39. Någon som vill köpa? : P
Sprit, cider, vin eller öl:
Cider eller vin

Brukar du bli för full:
Nej haha.

Vad har du för mobil operatör:
Tele2

Är du allergisk mot något:
Nyklippt gräs och något jordgubbssmakämne i cider.

Hur svarar du i mobilen:
Hallå!

Vem ringde du senast?:
Pappa, bad honom köpa med sushi till middag : P

Sov du ensam:
Ja det gjorde jag. Älskar att sova ensam : D

Brukar du komma i tid:
Ja, eller beror på sällskapet. När jag ska någonstans själv är jag alltid i tid tycker jag : )

När mår du bra:
När jag har sovit bra och länge, det är fint väder ute och jag har något roligt att se fram emot!

Vanligaste färg på dina kläder:
SVART SVART SVART

Vad tycker du om fötter:
BRA ATT HA!! Skulle va lite småjobbigt annars.

Favoritdryck på morgonen:
Juice

Rakar du benen:
Jo det händer väl : P, nej men joo det gör jag.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Veckodagarna hm försöker ligga i sängen till halv 12. Helger, när jag känner för det.

Är du blyg?:
Ja rätt så men inte lika mycket längre : )

Sysslar du med någon idrott:
Basket, sedan hm 7 eller 8 år tillbaka.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Inte en bleeeekaste aning. Jag vill göra det.

Har du spytt offentligt:
Ja, på disneyworld i florida när jag va mindre. Hahaha vi promenerade omkring där och sedan spydde jag minns inte om de va i en buske eller på gångvägen. Men min förklaring är att jag var sjuk.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Jag skulle umgås först med bara killar för att se vad det är de gör när de umgås bara ”grabbarna”. Sedan skulle jag umgås med bara tjejer för att se hur de förändras när de är en kille med också.

Är du nöjd med ditt liv:
Ja, vad har jag att klaga över? Jag har en familj som älskar mig, vänner som jag älskar och ja livet leker.

Är du bortskämd:
Jo jag måste väl säga att jag är det

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Jag har bara mitt studiebidrag så ja. Om jag inte går ut med mamma eller pappa någon dag på helgen.

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, de nära vänner jag har är jag väldigt nöjd med.

Vad använder du för shampoo?:
Olika, l’oreal för torrt hår och head and shoulders.

Hur gammal är du:
18 sedan januari.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Jag ringer ingen då. Pratar eventuellt med mina vänner när jag träffar de, så som Emma och Issa.

Dold talang:
Jag kan nästan helt sätta benet bakom nacken.

Är det okej att gråta:
Absolut! Jag gör det inte ofta men det är helt okej.

När grät du senast:
Söndagen innan jag åkte till NY vilket var den 25 februari och det var en onsdag. Så jag grät senast 22 februari.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Verkligen inte, man har väl det man tycker e snyggt?

Vill du gifta dig:
Ja det vill jag absolut

Vill du ha barn:
Ja veeeeerkligen! Älskar småbarn

Solar du ofta:
På somrarna så ofta jag hinner.

Är du bra på att laga mat:
Njjja jag kan nog hyfsat men gör det aldrig.

Är du musikalisk:
Nej konstigt nog, min pappa är väldigt musikalisk.

Tycker du om sushi:
Ja eller bara vissa bitar : P

Vad äter du helst när du ser på film:
Godis, chips, ostbågar. Allt onyttigt.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kvällsmänniska helt klart.

Hur ofta tränar/motionerar du:
Hm basket 2 träningar i veckan plus matcher sedan gym lite då och då.


 

OJJ va långt det blev. Det tog sin lilla tid. Men men.

Ha det underbart allihopa

Erika


Kommentarer
Postat av: Tobias

det hette lefkas :D

2009-03-24 @ 17:29:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: is

Brukar du bli för full:

Nej haha.





Hahahah irrki, den var ju riktigt klockren ;)

2009-03-24 @ 21:36:12
Postat av: is

Brukar du bli för full:

Nej haha.





Hahaha irrki, den var ju riktigt klockren ;)

2009-03-24 @ 21:37:38
Postat av: Erika

hahahahaha. jag tyckte det va ett bra svar :P

2009-03-25 @ 15:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0