Vi är alla rätt konstiga ändå.

Vad är det med tjejer och skor & kläder egentligen? Okej, jag är verkligen inte rätt person att tala men helt ärligt är det inte konstigt? Jag kan bli överlycklig när jag ser ett par skor eller en tröja jag verkligen gillar. Man känner att: den/de där måste jag ha! Och efter att du har köpt det kan du vara nöjd resten av dagen över ditt köp. Killar verkar inte alls vara på samma sätt. Eller har jag fel?


Jag har fått "nys" om en skobutik inne i stan där de ska ha massor av snygga men hyfsat billiga skor. Frågade en Jessica i min klass om om hade lust att följa med efter skolan, eftersom vi ändå skulle in till stan, och till svar fick jag: Då har du frågat rätt person! Så imorgon bär det av hoppas vi hittar butiken och att den verkligen är bra, då kommer jag att bli en lycklig flicka imorgon : )

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH :O du får berätta om de fanns fina och sånt för jag skulle gärna vilja veta vart den ligger och vad den heter i såna fall hihi (a) och ja.. vi tjejer är nog lite tokiga i skor haha :D

2009-03-24 @ 23:42:30
Postat av: Erika

jag är inte helt säker på var den ligger ännu : O men ska göra mitt bästa för att hitta den ;)

2009-03-25 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0