WIIHOOOOOOO

Det här har blivit lite av en favorit sysselsättning på kvällarna. Att åka till hallen, eller vara på väg till den redo för att träna, sedan komma fram och inse att av någon anledning är det inte träning ikväll. IRONI IRONI IRONI. Idag kom vi dit för att inse att det ligger verktyg över hela planen, står en byggställning i ena hörnet och att korgarna inte går att ta ner. Så nu är jag hemma och istället för att träna hittar ni mig ihop kurad i sängen iförd mjukiskläder med massor av ljus tända och drickandes te. HIHI. Eventuellt kanske jag även slår på stort och målar om naglarna till mörkblått medan jag tittar på Project runway samtidigt. Låter inte helt fel va? ; )


Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0