Ändra inte på det

"Av dom brudar ja mött verkar du vara en av dom mest jordnära, vene va ja vill ha sagt men ändra inte på det. Finns så många idioter där ute... Ja vet inte riktigt du bara är och verkar ha lätt att acceptera saker som dom är typ vene får bara den känslan"

Ibland säger folk saker som bara går rakt in i hjärtat, det gäller i och för sig både bra och dåliga saker. I detta fall så var det väldigt positivt och jag blev väldigt glad för det betyder så otroligt mycket att få höra sådana saker.  Sen kan jag inte säga om jag är jordnära eller inte för det vet jag inte ens själv om jag är, men att upplevas som sådan är ju knappast negativt.

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0