betyg, betyg, betyg, betyg

Hemma från skolan! Iof slutade jag halv elva. Men allt tog sin lilla tid, vid elva åt jag lunch med Issa (pannkakor :D). Efter det åkte jag till vby, tog ut lite pengar och bytte en sak och jaa nu sitter jag här. Klockan 14:35 går bussen jag ska med och efter det blir det pendel och sedan tåget till Västerås. Nu börjar jag bli nervös alltså haha, för det första är det jätte läskigt att åka sånna där tåg själv (tycker jag) för det andra så.. äh jag vet inte är lite nervös bara : P haha.

En glad nyhet:

Förhoppningsvis resulterar detta betyg som jag fick i nationella att jag får VG i hela Engelska B det är bara att hoppas! Vi har fortfarande inte fått något resultat från vår ekonomilärare men han sa i alla fall att arbetet såg bra ut men att han inte hade bestämt sig ännu... ÅH!

Skriver mer om en stund
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0