Bon Appétit

Har sett till att min opponering är igenom tittad och fullständigt klar nu och jag känner att jag börjar bli riktigt hungrig. Till lunch blev det nämligen en varm panini med mozarella och parma och till det en jordgubbs smoothie (måste dock erkänna att jag tycker mina är godare haha). Jag, Jessica och Ida hittade ett fik vid götgatan tror det hette Tully's eller något linande där vi åt lunch. Visst det är sjukt gott med sådana där mackor men man håller sig inte mätt så länge. Tog också en snabb fika med min kära mor efter att jag bytt mina skor då det blev latte och en bulle men matvrak som man är så är jag hungrig igen haha. Det är ju faktiskt 3,5 tim eller något sedan jag åt sist.


Ska på mina trötta fötter ta mig till köket och laga middag nu!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

det betyder ju bara att du har bra matsmältning i såna fall så de är ju greaat ;)

2009-05-26 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0