could've would've should've

Nu sitter jag här och klockan är över halv tolv. Har lite smått ångest över att jag inte har pluggat mer än jag gjort, för det borde jag ha gjort. Som sagt det är lätt att vara efterklok, eftersmart... vad heter det? Det fanns i alla fall mycket annat att göra ikväll än att plugga, så som att titta på tv (project runway, nytt läge och spårlöst) och att prata i telefon.  Min kära älskade vän Emma ringde så det var mycket trevligt , nu står en eftermiddag med shopping och ev. en kväll med film och jordgubbar på "att göra listan". Nej usch de här är både ointressant att läsa och helt onödigt att jag skriver så jag går och lägga mig istället.
Guten nacht zu er alles! Ich hoffen das sie gut schlaft. Eller något sånt.
// Erika

Kommentarer
Postat av: Amzy

Skön blogg tjejen, stor kram från mig! =)

2009-05-05 @ 17:36:27
URL: http://amzy.blogg.se/
Postat av: Erika

tack så jätte mkt :)

2009-05-05 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0