Drama drama drama

Är jag konstig eller är det normalt att man saknar drama i sitt liv? Då menar jag inte värsta grejerna men någonting, något som allt cirkulerar runt just då. Eller vänta! Jag kanske har ångrar mig... för när jag tänker efter på hur man känner sig när allt bara är kaos, när det är drama blir jag trött av bara tanken. Just då när allt är som värst är man så trött på allt man är berädd att ge upp bara för att få slippa all drama, man vill bara att allt ska vara "normalt" igen.

Har precis titta på det nyaste avsnittet av The Hills och det är spännande just nu man har ingen aning om vad som ska hända. Nu väntar sam arbetet hare bra
Erika!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag såg de avsnittet igår och den här säsongen är verkligen sjuk. de räcker inte med ett avnsitt som är 20 min långt, man vill se minst 1 timme för de händer så stöööört mycket hela tiden som man vill ha reda på! :o

2009-05-06 @ 20:51:23
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0