Du vet hon som gjorde de där och lalalala

Det var en jätte mysig kväll igår och jag slutar aldrig förvåna mig över hur mycket de här tjejerna kan prata haha. Vi kom dit vid nio och det var inte en tyst sekund fram till halv ett eller va den kan ha varit. Hahaha de är helt underbart alltså. Allt från livliga disskutioner där alla nästan skrek för att göra sin röst hörd till läskiga berättelser om rånare som tittar på en när man sover och "spöken". Tillslut var alla så uppskrämda att vi sa att nu skulle vi sluta prata om det här, men självklart blev det "men bara den här de e den sista. Eller jag ska bara berätta det här".

När jag kom hem var jag helt slut, tog bort allt smink, borstade tänderna och max tio minuter senare sov jag. Idag däremot blir en plugg dag, tror det blir natur hela dagen så att jag kan titta på Eurovisionsong contest utan dåligt samvete ikväll.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha så sant så!

2009-05-17 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0