EEEEEEEE

Trött och huvudvärk. Det sammanfattar ungefär vad jag känner nu, eller jag är glad också. Helgen har gått jätte fort men jag har haft kul! Det har inte varit en direkt vanlig helg för mig. Eller.. jaa.

 Det har varit kul, väldigt kl. Har träffat massor av nytt folk och bara ja varit. På fredagen var det en studentfest (Elba). Dit gick jag Malin och några av hennes tjejkompisar. Det visade sig sedan att de kände typ hälften av alla där och ja, haha typ ingen. Jag fick vara "hon från Sthlm" :P På lördagen sedan tog vi det bara lugnt hela dagen för att sedan på kvällen åka ut till hennes kompisar, där "grillade" vi och man satt mest och pratade. Inte direkt som här hemma men väldigt mysigt måste jag säga att det var. Söndagen ja idag hann vi inte göra så jätte mycket utan satt mest och pratade ut i skuggan.

Känner att de här va fruktansvärt dåligt och tråkigt skrivet men men. Duschen och sängen väntar!
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0