Eftermiddag med kusinerna

Wipeout säsongen är slut, jag sitter och tittar på den här ursöta reklamen på youtube och mitt arbete står ganska still jag har fastnat.

Idag var vi nere på skolan då det var djurexpo. Vi är jag, mamma, Anette, Anders, Daniel, Jakob och så Viktor som är på bilden med mig. Vi tittade på massa gulliga (och äckliga) djur och de va bara allmänt trevligt. Hjälpte även Emma med bokföring och tyckte det gick riktigt bra, hoppas verkligen hon förstår mer nu efter mina försök till braiga förklaringar haha.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

jag förstår jättemycket nu, tack så mycket irri! :) söt bild föresten :)

2009-05-10 @ 22:33:00
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

det är bara kul att hjälpa till :) Tack så mkt!!

2009-05-10 @ 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0