Expertkommentator hemma i soffan

Det är precis vad jag är. Av någon anledning är det så otroligt lätt att sitta hemma i soffan och säga vad de gör rätt och fel, vad de borde göra och hur fruktansvärt klantinga de är! Herre guu jag kan knappt något om hockey men ändå är jag i full gång. Kanske ligger det i släkten med tanke på att mamma är precis likadan... Nu sitter jag i alla fall här och trycker i mig chips samtidigt som jag utbrister "Du kanske kunde göra det lite snabbare!!".
Några andra otroligt visa kommentarer har varit:
  • MEEEN din sopa!
  • De står ju bara där ute! Ingen är ju ens inne i målområdet.
  • Sverige behöver lite jädra anamma...
  • SKJUUUUUT dååååå...
  • Faan va snyggt!
  • Alltså de spelar ju mycket bättre men de gör inte mål.
  • Ska han stå där eller?! (domaren)
Ja ni förstår principen haha. Nu ska jag återgå till matchen!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0