Fantastisk dag : )



Dagen till ära var det lite uppklätt som gällde vi skulle nämligen in till stadshuset där min morbror och hans festmö skulle gifta sig : ) De kunde ju inte valt en bättre dag, vädret var helt underbart! Och efter cermonin drack vi alla champange vid vatten. Hela eftermiddagen och kvällen spenderade vi sedan hemma hos de med deras vänner där det först blev champange och åt jordgubbar och sedan blev det en jätte god middag och tillslut fika. Senare på kvällen kom även Johnny som fick äran att vara min "dejt" haha, ni förstår : P Men nu är jag i alla fall hemma och planen är att sova för även om jag inte förstår det själv så tror jag att jag är väldigt trött.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0