HE HE oj då

Enligt min kära mor har jag ätit alldeles för gammal mat idag till lunch. Vadå kändes ju inte som det va sååååå länge sen vi åt det till middag, men ja ja vi får väl hålla tummarna för att jag inte blir magsjuk eller något haha.


Hade ju inte tackat nej till det här till lunch men men.. man kan ju inte alltid få som man vill : P Borde förmodligen sätta igång och plugga lite till nu, men usch jag är ju så trött på det. Annars idag har jag tagit en tur till vällingby, tittat på vänner, varit hos Johnny och pluggat lite granna. Så eftersom jag försökt undvika att plugga på dagen borde jag ta igen det nu eller låter inte det rätt smart?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0