Here I am

Har lagt mig i sängen för att vila lite men känns farligt. Vågar inte slappna av helt för då kommer jag förmodligen somna. Det blev inte mycket sömn inatt men det var det helt klart värt! Jag hade en jätte jätte rolig kväll och det kändes idag när jag vaknade. Kroppen gillar inte att vara ute sent sen bara sova tre timmar för att gå upp och gå till skolan igen.

Ikväll blir det nya tag! Först middag med familjen för mamma fyller år. GRATTTTTTIS  <33! Efter det ska vi alla tjejer hem till Emma och ha tjejkväll/fira henne i efterskott : D Mysigt eller vadå lixom haha.

Skriver nog mer senare ikväll istället
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack älskling <3<3

2009-05-15 @ 23:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0