LYCKA!

Det var ett bra tag sedan jag var såhär stolt över mig själv som jag är nu. Anledningen är att idag fick vi tillbaka våra ekonomiprov. Jag visste ju att jag hade klarat det, men exakt hur bra resultatet var visste jag inte fören idag. Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg poängen 101 av 105p vilket var MVG : D En rätt och fel fråga av 42 fick jag fel och två av 25 konteringar. Det kaske låter som att jag skryter men tyck det i så fall för jag är SÅÅÅ stolt över mig själv och det tycker jag att jag har rätt att vara. Från att vara bland de sämsta i klassen på bokföring till att få näst bäst resultat på provet, vem skulle inte vara stolt? :D

Nu är det åter till pluggandet, först tänkte jag i och för sig titta klart på topmodel och äta/dricka upp mitt "mellis" men sen. Fick även till skummet på latten riktigt bra idag kan det bli bättre? Njjaaaa.. en bra dag för mig? Ja verkligen.

Titta de här ska ja sätta mig och plugga på sen, roligt va haha. Inte alls om jag ska vara ärlig, (hoppas inte min geografilärare läser de här hahaha. Iof hur f *n skulle hon kunna göra det). Stenarna och exogena och lalalala krafter väntar på mig.
 / Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

guuuud vad roligt!!! GRATTIS :D jag har prov på måndag om en vecka och jag missade en jätteviktig lektion idag för jag var sjuk :( skulle mer än allt behöva din hjälp för vi har nämligen också prov på bokföring :O

2009-05-04 @ 23:30:07
Postat av: Erika

TACK TACK! de e bara att säga till om du behöver hjälp så ska jag göra mitt bästa :)

2009-05-04 @ 23:43:13
Postat av: Oscar

Stenkul va? ;)

2009-05-06 @ 19:29:39
Postat av: Erika

HA HA HA undra hur många gånger alla i klassen sagt den där asså:P

2009-05-06 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0