not as usuall

Mitt huvud vill näst intill sprängas just nu, vet inte varför jag har ont i huvet men det har jag i vilket fall som helst. Hela den här dagen har varit lite konstig. Vaknade när mobilen ringde vid kvart över sex, då gick jag upp som vanligt och tvättade ansiktet när jag sedan skulle sätta mig i sängen och sminka mig kände jag ett stort behov av att lägga mig ner. Så det gjorde jag, en timme senare kommer mamma in och väcker mig. Inser då att jag har legat och sovit inrullad i mitt täcke med allt mitt smink runt omkring mig i sängen haha. Jag missade italienskan men som tur var, var den lektionen jätte kort.

Nu är jag i alla fall hemma funderar på att lägga mig och vila en stund. Tror det är regnet som gör mig trött. Hörs senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0