Om jag gör som tänkt blir detta en duktig dag

Vaken: Ja
Hungrig:
Ja
Stort behov av en dusch: Ja

Klockan är trots allt bara tio men ändå är jag vaken, somnade i soffan igår precis som i fredags så det har blivit ett X antal timmars sömn även inatt. Men det är bra det behövs! Idag känns det som jag har jätte mycket att göra fast jag egentligen inte vet helt säkert vad det är. Först och främst ska jag göra mig iordning för vid tolv kommer Emma hit och då ska jag hjälpa henne plugga inför bokföringsprovet hon har på tisdag tror jag. Efter det måste jag själv sätta mig och plugga eller lättare sagt skriva på mitt arbete 6  sidor kvar att skriva idag och imorgon... vad är det mer? Jo hoppas på att hinna förbi vällingby en snabbis då jag ska byta mina tights som va förstora. Ja det kanske är allt trots allt. Sen får man inte missa Wipeout och Gossip Girl!
Frukosten väntar mina kära vänner!
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0