Planen är att röra sig så lite som möjligt


Aj aj aaaaj aj! De orden är nog de jag kommer använda mest imorgon. Jag har nämligen varit och tränat idag och det var väl första gången på säkert en månad. Kanske inte det smartaste jag gjort, alltså att låta bli och träna på en månad men det är sånt som händer lixom.

Förutom träningen har dagen rullat på bra. Det blir en snabb resmué, så HÄNG MED! (jonsson du förstår haha). Kort dag i skolan och två prov avklarade nämligen geografi och muntliga engelska. Har även tagit tag i mitt Sam B arbete så nu är inledningen och lite till klart, vad med har hänt? Åt sushi till middag för den som undrar men det är väl ungefär allt. Ikväll är min plan bara att ligga utmattad på sängen för min kropp strejkar just nu.

Annars är livet frid och fröjd förutom att vädret är skiit nu och det gör mig lite deprimerad. Man ska väl kanske inte klaga på små vesentligheter så jag är tyst nu
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0