Produktivitet



Det är inte helt fel att sitta ute och plugga när det är strålande sol ute. Dock skulle det kunna vara ite mer intressanta saker som man ska försöka lära sig än aktier!

Idag har varit en produktiv dag. Vi har rensat ena förrådet, fixat lite med poolen eller okej inte jag men mina föräldrar och som ni läste innan har jag även pluggat. Sen får jag inte glömma att jag har gjort ett litet hemmaspa för mig själv. Där ingick det:
  • Fotbad med scrub, återfuktande någonting och lite annat.
  • Ansiktsmask
  • Noppade ögonbryn
  • Lite fixande av händerna
Skönt kan jag verkligen säga att det var och något jag borde göra betydligt oftare. Har även en EXTREMT fin bild på mig själv med ansiktsmask som mamma tog för hon tyckte jag såg så läskig ut. Dock tänker jag inte lägga ut den haha.
/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0