Så det kan gå!

Erika      Krönika - Svartsjuka-avundsjuka       Klar VG/MVG


Mitt betyg på krönikan vi skrev på Svenskan. Var väldigt nöjd med den men riktigt osäker på vilket betyg jag skulle få så det här var verkligen en lättnad. Ni kan ju i alla fall aldrig gissa vad som hände precis när jag såg mitt betyg...

Jag reste mig jätte snabbt ur sängen och skulle springa och berätta för mamma. När jag reste mig sådär snabbt så halkade jag på mattan och vred till hela foten samtidigt som jag landar med världens brak på golvet. Det gjorde så ont att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta så jag kryper ut i köket och börjar skratta samtidigt som jag gråter. Då kommer mamma ut i köket och frågar vad som hände. Fortfarande skrattandes och gråtandes svarar jag: Jag fick Vg/Mvg på svenskan!!

// Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, grattis!!! :D

2009-05-22 @ 13:48:59
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack tack! :D

2009-05-23 @ 19:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0