Snälla kan vi inte få lite mer att göra i skolan?!

Mitt huvud börjar strejka nu har suttit och pluggat sedan 17.00. Sedimentära bergarter hit, exogena krafter dit. För att vara helt ärlig känns det här väldigt oviktigt. Om jag av någon anledning behöver veta att malm är en anhopning brytningsvärda metallhaltiga mineral ja då tar jag reda på det vid det tillfället. Vilka fördelar finns det med att ja ska sitta och nöta in det nu för att sedan glömma det i samma sekund som jag lämnar klassrummet efter provet? Tror som tur är bara att jag har ett kapitel till att läsa igenom och sedan ska jag nog bara sitta och nöta in alla anteckningar. Thank god for that!

När väl det här provet är över har jag ett samhällsarbete som ska in, sen prov i italienska, natur, matte, aktiekunskap, svenska, förhör i företagsekonomi, två engelska nationella prov kvar och ja våra älskade lärare kan säkert hitta på något mer de kan ha prov på. Nej nu har jag klagat färdigt behövde lätta hjärtat lite bara.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0