Sometimes you just have to figure out what you really want

Jag har varit ganska frånvarande de senaste två dagarna (eller vad blir det?). Ibland har man bara inte tid helt enkelt. Igår var jag och Mamma inne i stan. Kollade på färg till huset, köpte en cykel till mig!, köpte färg till cykeln (lila), gick runt lite i Solna centrum och tillsist hämtade vi upp Emma och åkte för att handla mat.

Titta så fin vår nya bil är inuti.

Jag och Emma lagade sedan middag till oss, Micke och Rikard. Om jag får säga det själv så tycker jag faktiskt att maten blev väldigt god! Även Christian kom och vi alla tittade på Gökboet och satt sedan och pratade i några timmar.

Idag hämtade Mamma och jag cykeln, fikade, gjorde fynd på skopunkten och hyrde film. Vet inte riktigt vad det är men känner mig helt slut, helt trött. Tur att det blir en LUGN kväll med stora bokstäver. Robinson om 15 min, sedan ska vi ÄNTLIGEN se Allt flyter som varit praktiskt omöjlig att få tag på.
Ha det underbart
Erika

Kommentarer
Postat av: anonym

du får ta en bild så man får se instrument panelen och allt i bilen ;) vad är det för bil ni köpt?

2009-05-25 @ 17:04:24
Postat av: Erika

äsch! En BMW

2009-05-25 @ 17:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0