Helgen

I’m in love with a fairytale, even though it hurts.
Cause I don’t care if I lose my mind.
I’m already cursed.

Så söt låt alltså, inte bara killen utan LÅTEN. Sen visst hans ögon var nästa to die for men nej låten var bra haha.

Istället för text får ni några bilder från ja helgen

Fredagens lunchrast, nästan hela klassen satt ute i solen och bara pratade. Väldigt skönt, mysigt och roligt hihi.


Idag när vi satt ute i solen, eller jag pluggade väl så satte det sit en skiiit stor duva på altanen haha. Självklart tänkte den flyga när jag skulle ta kort. Men lite coolt blev det allt.


Efter det blev det att måla naglarna till reprisen av ESC.

Finns säkert massor av bilder från firandet i fredags och några stycken från gårdagens grillning/ tittande på melodifestivalen men dessa får ni se senare när jag själv sett de haha.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ja åh, låten var faktiskt riktigt bra och håller me där om hans ögon :D

vill också se alla bilder sen som tagits :)

2009-05-17 @ 19:42:22
Postat av: Erika

De kommer förmodligen upp någonstanns :)

2009-05-17 @ 20:18:43
Postat av: Anonym

känns som att bildpikarna syftar på mig eller? ;D

2009-05-18 @ 18:41:32
Postat av: emmaaaa

det var jag som skrev XD

2009-05-18 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0