lite sådär halvt borta

Vaken! Dock inte frivilligt... Jag låg och sov hur underbart skönt som helst, riktigt tungt och så kommer mamma in och väcker mig och säger att jag måste gå upp för städerskan komma. Kul! Nu ligger jag och sms.ar om drömmar med Malin samtidigt som ja försöker orka gå upp och göra frukost, det ser lite mörkt ut på den fronten alltså.

 Här är en jag från igår när jag skulle åka till stan


Sen kom jag hem med mina nya älsklingar


Tyvärr gör de sig inte jätte bra på bild men... Jaja haha. Nu är planen att göra mig lite i ordning eller ja sätta på mig kläder i alla fall och efter det ska ja sms.a Johnny och säga att jag har vaknat haha : P Vi hörs lite senare?
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0