Vad hände?

Har det hänt er att kroppen bara säger nej helt plötsligt? Inte bara kroppen utan kan även vara huvudet. Det hände mig idag. Jag har känt mig hyfsat pigg hela dagen sen nu för någon timme sen var det bara stop. Nej inte mer nu, det var inte känslan av att jag inte orkade plugga eller göra något allmänhet utan det gick bara inte. Jag bestämde inte längre över min egen kropp... eller hur jag ska beskriva det.

En promenad är det jag har tänkt ge mig ut på nu. En kort sådan också, och efter det ska jag bara hoppa ner i sängen och sova tror jag. Det får bli till att plugga imorgon efter skolan ett tag. Därför får ni alla sova så gott så hörs vi mer imorgon,
Erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0