Vi har i alla fall gjort vårt bästa!

Im kind of nervous! Hoppas verkligen att vår lärare är snäll nu och ger oss det MVG jag faktiskt tycker vi förtjänar. Okej jag ska förklara så även ni förstår. Kursen Småföretagande (50p) tar slut nu till sommaren, betygen sätts på tisdag. Vi har skrivit ett arbete som nu ligger på VG, detta på grund av att vår sista del bara fick betyget G. Efter att ha pratat med vår lärare fick vi tillåtelse att försöka lägga till och skriva om massor för att få den till ett MVG för om vi lyckas med det får vi MVG på hela uppgiften och troligtvis även i den kursen (då detta arbete är det enda vi gjort). Idag satt jag och sandmark och skrev åtta sidor totalt för att sedan lämna in det till Jörgen. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas!


Såhär glad blir jag om vi lyckas!
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0