18 going on 80

Har varit en lång och ganska seg dag idag. Gick inte till skolan idag på grund av den äckliga huvudvärken jag vaknade med och det är också den huvudvärken som har gjort min dag seg. Så för att fördriva tiden har jag tittat på The Hills, The City, Project Runway och någon film vi hade hemma. Har även stickat på min kofta. Vill ni se hur långt jag har kommit nu?

Här har ni det


Klar med vänstra sidan och ikväll blir jag förmodligen klar med den högra också för den har jag kommit mer än halvvägs på nu. BARA ryggen, ärmarna, fixa fickorna och själva "linningen" kvar sen är den complete haha. Yeah Yeah, det är meningen att det ska ta lite tid att sticka en kofta.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0